Różnorodność gadżetów reklamowych stosowanych przez współczesnych przedsiębiorców stwarza konieczność systematycznego zwiększania ich atrakcyjności. W takich działaniach chodzi głównie o posiadanie ciekawszych pomysłów na kampanię reklamową, aniżeli firmy konkurencyjne. O ile w niektórych okolicznościach tradycyjne długopisy, breloki, smycze i kalendarze reklamowe wykazują jeszcze dużą skuteczność, o tyle w przypadku prowadzenia kampanii reklamowej względem wybranych konsumentów, konieczne jest ich uatrakcyjnienie.
Asortyment gadżetów reklamowych
Gadżety reklamowe znajdują zastosowanie nie tylko w stosunku do pojedynczych klientów detalicznych, ale również w stosunku do partnerów biznesowych, wielkich odbiorców hurtowych i innych kontrahentów. W takich okolicznościach nie sprawdzają się zwykłe gadżety reklamowe, które charakteryzują się dużą skutecznością w stosunku do indywidualnych klientów. Odpowiednie będą natomiast droższe i bardziej ekskluzywne gadżety reklamowe, takie jak droga Odzież Reklamowa, elegancka ceramika, markowe pióra i długopisy, portfele skórzane i inne.
Gdy jednak chodzi o konieczność wypromowania firmy wśród dużej liczby klientów detalicznych, przedsiębiorcy muszą znaleźć takie gadżety, które z jednej strony skutecznie przekonają ich do zakupu, a z drugiej nie nadwerężą firmowego budżetu. W tym wypadku wspomniana wyżej odzież reklamowa nie może przyjąć formy drogich kurtek z nadrukowanym logo firmy, lecz tańsze czapeczki firmowe będą wyjątkowo atrakcyjne i skuteczne.
Nadruki na odzieży reklamowej
Współczesna odzież reklamowa mająca skutecznie wypromować firmę na tle konkurencji, powinna być nie tylko atrakcyjna pod kątem różnorodnego asortymentu, ale również pod kątem posiadania skutecznych nadruków reklamowych. W tym wypadku konieczne jest zwrócenie szczególnej uwagi na wysokiej jakości nadruki, które będą odporne na zniszczenie podczas prania i zwykłego użytkowania. Jeszcze większą uwagę należy zwrócić na rodzaj treści nadruku i odpowiednią grafikę. Całość nadruku powinna przykuwać uwagę adresata przekazu reklamowego, ale jednocześnie nie burzyć atrakcyjnego wyglądu odzieży.