Z pewnością każde przedsiębiorstwo posiada biura, do których przychodzą współpracujące firmy, jak i po prostu klienci. Dlatego właśnie warto zadbać o to, by w takim miejscu pasowała miła atmosfera. Poza tym dobrze by było mieć jakiś poczęstunek dla klientów, którzy odwiedzą biura. Nie chodzi o to, by otwierać od razu bufet czy szwedzki stół oferować klientom. W takiej sytuacji w zupełności wystarczy, jeśli wykorzysta się drobne gadżety reklamowe, które będą na przykład słodkim poczęstunkiem. Dzięki temu zadba się o pozytywny wizerunek firmy an wiele sposobów.Warto w takiej sytuacji rozważyć wybór cukierków, takich jak na przykład krówki reklamowe. Wszystko to dlatego, że są to cukierki, które mają płaski i dość prosty kształt. Dzięki temu możliwe będzie nadrukowanie na ich opakowaniu jakichś informacji reklamowych. Co więcej, dzięki kształtowi gadżetów reklamowych nadruki będą wyraźnie i dobrze widoczne. Co jak najbardziej pozytywnie wpływa na odbiór reklamy umieszczonej w takim miejscu.
Jeśli krówki reklamowe będą miały nadruki w kolorach, z jakimi identyfikuje się dana marka, to całość będzie spójna i wzajemnie się uzupełniała. Jak najbardziej to również pozytywnie wpłynie na wizerunek marki i na odbiór reklamy. Dlatego właśnie cukierki, które mają znaleźć się w biurze, powinny być dobrane kolorystycznie. Nie należy jednocześnie zapominać o tym, że cukierki mają być gadżetem reklamowym. Zatem musi znaleźć się na nich nadruk promocyjny jak na przykład hasło reklamowe.
Jeśli krówki reklamowe mają zadbać o pozytywny wizerunek firmy, to, zamiast haseł reklamowych warto umieścić na nich logo firmy. Tak przygotowane słodycze powinny znajdować się w miejscu łatwo dostępnym dla klientów. Dlatego też na biurach nie może ich zabraknąć, a także wszędzie tam, gdzie będą klienci przebywali. Na pewno w sekretariacie musi być spory koszyczek z takimi słodkimi upominkami, które także będą umilały czas osobom, które oczekują na przyjęcie. Przy tym wszystkim należy również pamiętać o tym, by krótki były smaczne i dobrej jakości. To także ma wpływ na to, jak postrzegane są gadżety reklamowe, a w efekcie również i sama marka.