Jeśli chce się przyciągnąć uwagę klientów, to oczywiście trzeba stawiać na pomysłowość i oryginalność. Wszak konsumenci są z każdej strony atakowani różnymi kampaniami reklamowymi, hasłami i tym podobnymi akcjami promocyjnymi. Dlatego właśnie mogą już na to nie zwracać szczególnej uwagi, co przełoży się na marne efekty kampanii promocyjnej. W związku z tym ciekawie przeprowadzona akcja promocyjna, w skład której będą wchodziły oryginalne i ciekawie udekorowane gadżety reklamowe, to w takiej sytuacji najlepsze rozwiązanie.Zanim jednak to się stanie, to najpierw należy wybrać produkt, który zostanie opatrzony niezbędnym nadrukiem reklamowym. Dopiero tak przygotowane kubki reklamowe będzie można wykorzystać w kampanii promocyjnej jako gadżety reklamowe. Warto jednak zadbać o to, by na gadżecie znalazły się nie tylko hasła reklamowe, ale także jakieś ciekawe dekoracje. Dzięki temu zwiększa się szansę gadżetów reklamowych, że przyciągną uwagę potencjalnych odbiorców oferty reklamodawcy.
Warto również pamiętać o tym, że kubki reklamowe mają sporą powierzchnię. Dzięki temu możliwe będzie umieszczenie na niej nie tylko jednego czy kilku haseł reklamowych, ale i nieco większej grafiki. Dlatego właśnie dobrym pomysłem wydaje się wykorzystanie mini komiksów czy jakichś scenek, które uatrakcyjnią wygląd gadżetu reklamowego. Co więcej, to sprawi, że jest większa szansa na to, że klient w ogóle zwróci uwagę na gadżet reklamowy i się nim zainteresuje.
Jednocześnie nie można zapominać o tym, że Kubki reklamowe oraz wszystkie nadruki na nim powinny być atrakcyjne. W związku z tym nie można umieszczać na powierzchni gadżetów reklamowych zbyt wielu treści, ponieważ całość mogłaby się stać mało czytelna. Jak wiadomo, to by doprowadziło do tego, że klient nie zechciałby bliżej poznać treści reklamowej, która jest na kubku. Co więcej, mogłoby się okazać, że w ogóle nie jest on zainteresowany przyjęciem takiego upominku promocyjnego. Dlatego właśnie każdy reklamodawca koniecznie musi zadbać o to, by gadżety reklamowe i ich nadruki były oryginalne i przyciągające uwagę. Tylko wtedy można liczyć na powodzenie i na to, że kampania reklamowa odniesie pożądane efekty.