Lepszy wróbel w garści, niż gołąb na dachu
Okazuje się, że naszą sympatię najbardziej budzą te formy reklamy, które pozostawiają po sobie jakąś namacalną pamiątkę. Tak więc od reklamy telewizyjnej bardziej skuteczny będzie zwykły gadżet promocyjny wręczony nawet bez okazji na chodniku. W tym wypadku dobrym pomysłem jest oryginalna odzież reklamowa, która jest nie tylko ładna, ale przede wszystkim praktyczna. Najczęściej są to zwykłe koszulki T-shirt lub czapki z nadrukiem logo sponsora.
Odzież sportowa z logo sponsora
Kolejnym sposobem na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów lub kontrahentów jest sponsorowanie konkretnej drużyny sportowej lub konkretnych zawodów (mistrzostw). Odzież reklamowa, którą noszą wszyscy zawodnicy sprawdza się jako niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe, dzięki któremu dany sponsor postrzegany jest jako partner godny uwagi i szacunku.
Koszulki na targach branżowych
Odzież reklamowa nie musi być wyłącznie gadżetem wręczanym klientom w formie prezentu. Doskonale sprawdza się również jako ubiór hostess uczestniczących w targach branżowych. W tym wypadku skomasowanie dużej liczby osób jednakowo ubranych i ewidentnie promujących konkretną markę, skutecznie zapisuje się w pamięci wszystkich uczestników targów. Idealnie sprawdzają się w tym wypadku nie tyko popularne koszulki, ale również czapeczki, spodnie, kombinezony robocze i apaszki.